Timrå Icon: var det inte han som hade snackat skit om timrå i en loge du var i? Eller var det någon annan från modo ledet?
Inlägg: 1579187
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
TikAlltid: Nä det var Fredrik Andersson har jag för mig.
Så vitt jag minns.
Jag var full då också.....
Så vitt jag minns.
Jag var full då också.....
Redigerad kommentar