Om man tänker på vad Nollan säger så borde åtminstone 5 till vara klara. Kanske man väntar på att få någon till klar innan man "går ut" med det...
"I dagsläget har vi tio spelare klara på kontrakt och i början av denna vecka kommer vi presentera 5-7 st. till, så mycket har hänt sedan 29 april, Nubben jobbar stenhårt."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om man tänker på vad Nollan säger så borde åtminstone 5 till vara klara. Kanske man väntar på att få någon till klar innan man "går ut" med det...
"I dagsläget har vi tio spelare klara på kontrakt och i början av denna vecka kommer vi presentera 5-7 st. till, så mycket har hänt sedan 29 april, Nubben jobbar stenhårt."