Inlägg: 1579632
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
dr-nix: Jag pratar också om den här säsongen. Utöver det förstår jag inte vad du menar. Jag menar i a f att det måste in klass på återstående positioner, annars blir det bottenstrid. Och med den budget man sagt sig ha till förfogande är det rimligt att tro att pengar finns.
+ 1
Bragd-Birger: jag pratade om till den här säsongen. Sedan menade jag bara att jag inte räknade med att få en massa stjärnvärvningar bara för att Nubben kontrakterat en bunt juniorer. (edit: vad gäller de kvarvarande värvningarna)
Redigerad kommentar