Timrå Icon: Det som man blir lite fundersam på är väl om det är tänkt att vi enbart ska ha backar som skulle funka som statister i Hobsala. Lite längd och tyngd vore trevligt.
Inlägg: 1579653
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Bragd-Birger: Fyra forwards och två backar ska in. Om dessa håller hög klass så är vi definitivt med i spelet om en Kvalserie-plats.
+ 1