+ 1
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4954)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Frella: Jag håller med dig helt och hållet beträffande målvaktssidan och defensiven. När det kommer till forwards har jag däremot lite svårt att se att man ska behålla Crippe. Då skulle jag mycket hellre se Alexander Larsson i Timrådressen nästa säsong.
Ogge har jag ingen aning om vem det är, men är det Oscar Johansson så säger jag javisst. Han är en ganska kapabel målskytt som troligen skulle kunna producera en hel del med rätt medspelare.
Angående transatlanterna så skulle en dröm vara att Donati-tvillingarna värvades, men troligtvis är de för dyra. Men i vilket fall som helst så behövs lite mer etablerade spelare framöver. Visst, ekonomin är dålig, men precis som du skriver kan inte den nuvarande truppen kosta alltför mycket, med tanke på hur många juniorer den innehåller.