DJ Hemp: Jooo fasen! Klart vi blir ett topplag! Sånt här brinner Nubben för! Söka upp okända spelare och få dem att trivas och sedan sätta ihop ett skridskostarkt, ungt lag!
Som att bygga ett slott av bortglömda brädor från olika bakgårdar :-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
DJ Hemp: Jooo fasen! Klart vi blir ett topplag! Sånt här brinner Nubben för! Söka upp okända spelare och få dem att trivas och sedan sätta ihop ett skridskostarkt, ungt lag!
Som att bygga ett slott av bortglömda brädor från olika bakgårdar :-)
Redigerad kommentar