Inlägg: 1579766
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Du jag tvivlar på det, vi här i Timrå är jävligt tuffa ;)
Nej men allvarligt så har du säkert rätt men finns det 1 procents chans att det går åt pipsvängen så blir jag orolig ändå oavset hur orimligt det må vara.
Advokaten som ansvarar för rekonstruktionen bör ju rimligtvis mött betydligt hårdare motstånd i en stad söderut när en annan klubb rekonstruerades.....