Berglund: Jag med. Martin Laumann Ylven har jag nämnt tidigare, men han skulle kanske kunna vara något? Pikkarainen-mått. Varit i Sverige i stora delar av sin karriär. Fick väl gå från Linköping på grund av brist på istid, här skulle han nog kunna jobba sig upp till en av toppkedjorna och säkert kunna producera en hel del. Grötar in mycket, inte så mycket finlir. Finlir kanske är just det man vill ha in på de sista forwardsplatserna? Resterande del av sillyn blir hur som helst väldigt intressant.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Berglund: Jag med. Martin Laumann Ylven har jag nämnt tidigare, men han skulle kanske kunna vara något? Pikkarainen-mått. Varit i Sverige i stora delar av sin karriär. Fick väl gå från Linköping på grund av brist på istid, här skulle han nog kunna jobba sig upp till en av toppkedjorna och säkert kunna producera en hel del. Grötar in mycket, inte så mycket finlir. Finlir kanske är just det man vill ha in på de sista forwardsplatserna? Resterande del av sillyn blir hur som helst väldigt intressant.
Redigerad kommentar