dr-nix: Faktum är ju dock att han avslutade förra säsongen i NLB och är 35 år gammal. Det gör ju det otroliga lite mindre otroligt, även om det förmodligen finns mer pengar i NLB än i HA.
Skattebetalarna skulle dessutom bli överlyckliga. Först är vi konkursmässiga och sedan värvar vi legoknektarnas legoknekt, ett 35-årigt psykfall för halva lönebudgeten. Att rekonstruera är en hit.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
dr-nix: Faktum är ju dock att han avslutade förra säsongen i NLB och är 35 år gammal. Det gör ju det otroliga lite mindre otroligt, även om det förmodligen finns mer pengar i NLB än i HA.
Skattebetalarna skulle dessutom bli överlyckliga. Först är vi konkursmässiga och sedan värvar vi legoknektarnas legoknekt, ett 35-årigt psykfall för halva lönebudgeten. Att rekonstruera är en hit.