timrasuppi08: Moe kan inte sjunka lägre än han gjort under de senaste åren, han kan överraska. Eller så blir det utlåning till katzens för tre året i rad.
Knylan: Rapporterna från både Leksand och IFSH säger att Moe insett vad dom krävs och lagt ner ett helt annat jobb än tidigare. Om han gör det när han får komma hem till Timrå låter jag vara osagt men jag väljer att tro på honom i dagsläget. Mycket kommer givetvis bero på vem som blir istränare inbillar jag mig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.