– Jag vet inte alls. Vi har hela tiden haft en kommunikation om framtiden. Men som situationen är nu får allt läggas på is tills klubben får koll på hur det blir med det ekonomiska.
Har du några erbjudanden från andra klubbar?
– Jag har lagt ut krokar, men det är inget konkret.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad händer nu?
– Jag vet inte alls. Vi har hela tiden haft en kommunikation om framtiden. Men som situationen är nu får allt läggas på is tills klubben får koll på hur det blir med det ekonomiska.
Har du några erbjudanden från andra klubbar?
– Jag har lagt ut krokar, men det är inget konkret.