Bragd-Birger: Per HApps hade rätt i att arenan inte BORDE ha byggts. Inte till det priset i alla fall. Sen lyckades han irritera en hel bygd varför hela Örnsköldsvik samman och smällde upp arenan på pin kiv bara för att tvinga honom att cykla. Då lurade han dem på triumfen, struntade i cykelturen och nu står de där med ett överdimensionerat momument över önsketänkande. Finns det gamla prospektet kvar på nätet någonstans?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.