El Maco: Den Crippe du pratar om och tror på är nog tyvärr inte dagens Crippe. Om det i huvudsak är mentalt eller fysiskt vet jag inte, men känslan är att han är tämligen slut.
Larsson är däremot en spelare jag gärna behållt. Inte som truppen ser ut nu, men som en tidig hörnpelare. Nu behövs det högre klass (målskyttar), annars är det här ytterligare ett helt obegripligt lagbygge.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Larsson är däremot en spelare jag gärna behållt. Inte som truppen ser ut nu, men som en tidig hörnpelare. Nu behövs det högre klass (målskyttar), annars är det här ytterligare ett helt obegripligt lagbygge.