250kg kärlek: och för att fortsätta på mitt senaste inlägg så tycker jag att den jobbigaste biten är just den att vi lirade i elitserien förra säsongen med en förhoppning om att kanske kriga oss till en slutspelsplats. Nu vet vi hur det gick. Degradering, rekonstruktion, våra bästa spelare har dragit och målet den här säsongen är, känns det som, att hålla oss kvar i allsvenskan...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
250kg kärlek: och för att fortsätta på mitt senaste inlägg så tycker jag att den jobbigaste biten är just den att vi lirade i elitserien förra säsongen med en förhoppning om att kanske kriga oss till en slutspelsplats. Nu vet vi hur det gick. Degradering, rekonstruktion, våra bästa spelare har dragit och målet den här säsongen är, känns det som, att hålla oss kvar i allsvenskan...
Snacka om kontraster.