TikAlltid: Å andra sidan så blir det 125k i månaden, det får man nog betala om man ska ha lite klass. Mindre än Hagos har haft dom senaste 3 åren iaf :P
Berglund: Det är dessa idiotkontrakt som gjort att föreningen kryper på alla fyra och till sist inte orkade med skuldbördan. Hur man kunde betala Hagos 150 lax i månaden, i 3 år, det är för mig en gåta.
Berglund: haha ja så är det ju, men endå lite roligt att en spelare med den månads lönen kan käka upp 15% av TOTALA haha :D Säger väl kanske lite om vad vi jagar för spelare :P
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.