TikAlltid: Mja fint med poäng, han kanske fick börja lira första 5a osv. Han hade kunnat vara aktuell för try-out om vi haft fler än 2 platser kvar.
Inlägg: 1581266
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Berglund: Ja då är det snart dags för ny säsong! Svårt att acceptera att Örebro och Leksand spelar i SHL och vi i Allsvenskan. Ska det in några nya spelare eller är truppen spikad? För lite rykten om spetskompletteringar för att man ska må bra.