250: Så kan det säkert vara. Det är ändå synd för J20-laget.
TikAlltid: Men lugn nu. I den här åldern och på den här nivån handlar det oftast mer om spelaren får möjlighet att försörja sig eller inte. Som sistaårsjunior går man inte skolan längre och står ju inte direkt till fullo till arbetsmarknadens förfogande då man spelar så mycket matcher och tränar. Fanns det en lösning för försörjningen i FBK kan man knappast klandra honom.
Jag tycker att det går att förstå spelaren och det går att förstå TIK då situationen är som den är.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
TikAlltid: Men lugn nu. I den här åldern och på den här nivån handlar det oftast mer om spelaren får möjlighet att försörja sig eller inte. Som sistaårsjunior går man inte skolan längre och står ju inte direkt till fullo till arbetsmarknadens förfogande då man spelar så mycket matcher och tränar. Fanns det en lösning för försörjningen i FBK kan man knappast klandra honom.
Jag tycker att det går att förstå spelaren och det går att förstå TIK då situationen är som den är.
Inga konstigheter.
Redigerad kommentar