1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1582048

Sv: Silly Season 13/14
TikAlltid: Hehe...ta det för vad det är, lite bitterhet över sakernas tillstånd. Inget annat. Självklart förstår jag vikten av och uppskattar satsningen på juniorsidan. Det är ju enda möjliga vägen om vi ska komma tillbaka till någorlunda storhetstider igen.

Jag är även väl införstådd med anledningarna till att laget i år ser ut som det gör. Tror inte det kommer falla platt heller även om man på sin höjd kan hoppas på en mittenplacering.

Men det räcker för mig f.n...för inte allt för länge sen hade jag plan B lösningar för tatueringen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: André blir säkert en bra lösning. Hans 6 år utomlands måste ju ha gett honom nått.

En spetsvärvning till alltså? Hoppas att den spetsvärvningen - om den nu blir av - inte heter Crippe eller Hagos. Då är jag beredd att tugga av mig armen. Gunno; fine. Men ingen av dom andra.

Sv: Silly Season 13/14
Jimmy ger sin syn på Hultvärvningen. För de som vill ha lite mer faktaunderbyggda åsikter än de som mestadels, mig inräknad, florerar här:

blogg.st.nu/tikare/2013/07/18/om-varvandet-av-andre-hult/#.UefHe6OTVeA.facebook

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.