+ 1
Inlägg: 1582048
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: André blir säkert en bra lösning. Hans 6 år utomlands måste ju ha gett honom nått.
En spetsvärvning till alltså? Hoppas att den spetsvärvningen - om den nu blir av - inte heter Crippe eller Hagos. Då är jag beredd att tugga av mig armen. Gunno; fine. Men ingen av dom andra.
En spetsvärvning till alltså? Hoppas att den spetsvärvningen - om den nu blir av - inte heter Crippe eller Hagos. Då är jag beredd att tugga av mig armen. Gunno; fine. Men ingen av dom andra.
+ 6
Sv: Silly Season 13/14
Jimmy ger sin syn på Hultvärvningen. För de som vill ha lite mer faktaunderbyggda åsikter än de som mestadels, mig inräknad, florerar här:
blogg.st.nu/tikare/2013/07/18/om-varvandet-av-andre-hult/#.UefHe6OTVeA.facebook
blogg.st.nu/tikare/2013/07/18/om-varvandet-av-andre-hult/#.UefHe6OTVeA.facebook
+ 1
Jag är även väl införstådd med anledningarna till att laget i år ser ut som det gör. Tror inte det kommer falla platt heller även om man på sin höjd kan hoppas på en mittenplacering.
Men det räcker för mig f.n...för inte allt för länge sen hade jag plan B lösningar för tatueringen.