Inlägg: 1582124
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Dream Team: Tänk, jag tror precis tvärtom. Beträffande utvecklingskurvorna alltså. Jag tror helt ärligt att Granath haft ruggigt missflyt i val av klubbar och misshandlats i tre genomruttna föreningar. Att som hos oss göra en gröngöling som han till kapten för ett lag på väg ner i marianergraven är så utstuderat elakt att man så här i efterhand baxnar.
Men visst, Frögren 2013 vs Granath 2013...den förstnämnde 24/7.
Men visst, Frögren 2013 vs Granath 2013...den förstnämnde 24/7.
Ja, min bild av Elias Leksing är en spelare i starkt nedåtgående utveckling. Frögren gjorde kanske inte mycket väsen av sig i proffssejouren, men jämfört med our late captain känns han bättre på alla punkter. Fast det kanske säger mer om Granath än vad det gör om Frögren?
Redigerad kommentar