Inlägg: 1582129
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Intresseklubben, r u a member?
Jovisst...men det kunde varit värre. Grönland har -6 och mulet idag. I morgon väntas tydligen ett par dm snö dessutom, allt enligt mina kusiner som bor där.
Jovisst...men det kunde varit värre. Grönland har -6 och mulet idag. I morgon väntas tydligen ett par dm snö dessutom, allt enligt mina kusiner som bor där.
Men vilket skitväder det är!