TRL: jag tycker inte alls det vore en dum idé. Med reservation för lönekostnaden då, den lär väl tas från "spetsspelarbudgeten" i så fall... Han spelar säkert gärna i allsvenskan och kan han dessutom göra det utan att flytta så... Han skulle bidra med lite rutin och mognad och är en habil allsvensk spelare. Men- jag har tyckt att Timrå skulle plocka upp honom i flera år, men det verkar inte vara aktuellt. Vad det beror på vet jag inte. Visst- ingen glimrande spelare- men som utfyllnadsspelare med lokal förankring har jag sett och ser en roll för honom i Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.