Hahl Bundy: Värvar vi en spelare av ytterst tveksam spetskompetens så har vi rätt att klaga, tycker jag. Vad fan ska vi annars göra? Sitta och ljuga för oss själva och andra. Sedan har man självklart blivit lite less på den negativa stämningen här inne. Men å andra sidan har det ju utan tvekan funnits fog för den.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men å andra sidan har det ju utan tvekan funnits fog för den.