Hahl Bundy: jadu, helvete vad jag har garvat åt alla mer eller mindre politiskt korrekta skämt som jämt o ständigt dras :)
Att jag sen inte lärt känna npgon härinne gör det samma, jag har förbannat kul när jag läser.
Skulle dock vara skojj att få veta vilka som sitter bakom alla dessa nick, kanske.. Kanske inte känner man någon i det riktiga livet utanför cyberspace och HS :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att jag sen inte lärt känna npgon härinne gör det samma, jag har förbannat kul när jag läser.
Skulle dock vara skojj att få veta vilka som sitter bakom alla dessa nick, kanske.. Kanske inte känner man någon i det riktiga livet utanför cyberspace och HS :)