Hahl Bundy: Det är bra för du om någon behövs här. Och jag tycker inte det är särskilt mycket negativt här faktiskt. Alla fattar att vi måste vara tacksamma att ens ha ett lag att ställa på is i höst. Men när vi väl gör det måste man gå ha rimliga krav och åsikter. Det är ett forums ändamål.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och jag tycker inte det är särskilt mycket negativt här faktiskt.
Alla fattar att vi måste vara tacksamma att ens ha ett lag att ställa på is i höst.
Men när vi väl gör det måste man gå ha rimliga krav och åsikter.
Det är ett forums ändamål.
Vi ses i höst kompis!