Inlägg: 1583339
Svarskommentarer
Sv: Timrå Classic Game
Timrå Icon: Om Styf verkligen är bra det vet jag självklart inte, jag tycker bara det känns onödigt att tappa en människa som funnits i klubben så pass länge. Han kanske fick bättre pröjs av MoDo?
Känns viktigt att ha bra ledare runt ungdoms- och juniorverksamheten nu framöver