Inlägg: 1584029
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Sista forwarden. Jag hoppas på Nordgren.
Någon som har info om honom?
Någon som har info om honom?
+ 1
Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: jag hoppas att det händer något med sista forwardsplatsen snart. Börjar bli lite orolig.
Ja, Crippe var en tung gråsten av överlasten att bli av med. Främst ekonomiskt men även attitydsmässigt. Ser bara vinster med att han försvinner. Men nu väntar man ju på siste forward in...tycker det borde börja hända nåt där snart.