’Pappa leker aldrig längre för han har hjärnskadning.’
Jag måste säga att jag lider med Sanny som människa för det pris han tvingats betala för sin tuffa spelstil. Även om han många gånger var en riktig gris som man inte hade några sympatier för alls så är ingen värd det han går igenom. Så länge han spelade i Timrå var det ju inga problem, så länge han inte gick över gränsen vill säga och det hände väl ett par gånger och jag inte minns fel.
Dream Team: Det där med humörssvängningar och aggressioner lät inge vidare. Nä, hockey är en passus i sammanhanget, hoppas han blir helt återställd. För klarar man inte att köra bil längre sträckor, leka med sina barn eller blir personlighetsförändrad...ja då har man betalat ett för högt pris för sin idrottskarriär.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
’Pappa leker aldrig längre för han har hjärnskadning.’
Jag måste säga att jag lider med Sanny som människa för det pris han tvingats betala för sin tuffa spelstil. Även om han många gånger var en riktig gris som man inte hade några sympatier för alls så är ingen värd det han går igenom. Så länge han spelade i Timrå var det ju inga problem, så länge han inte gick över gränsen vill säga och det hände väl ett par gånger och jag inte minns fel.
Redigerad kommentar