Timrå Icon: Hehe ja det är sant. Vi vinner med 7-0 :P
Inlägg: 1584218
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Ja ingen i vårt lag förutom Hallin har ju åldern inne för Bolaget så det blir nog en lugn säsong för oss
+ 3