1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1584315

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: Ja så ser jag det också. Dessutom vet vi att vi har ett ungt träningsviligt lag totalt utan divor och latmaskar. Vi kommer garanterat att få se ett hungrigt och snabbt lag! Frågan är bara hur man tar en motgång? Men där kommer Hallin in med rutin så jag ser inga problem. Dessutom kan omöjligen rock n´roll-Roffe Nilsson vara sämre tränare än Montén eller Perra var.

Nä det blir nog bra det här! Dags att ta en stänkare och lifta till Eon


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Håller ju med om din tränarkommentar, men det är just när man sticker ut hakan så där som man riskerar att få äta skit. Hoppas verkligen att Rolf övertrumfar Babyface och Fågelholk såväl som Kusken.

Sv: Apropå nånting...
Kommer matchen sändas någonstans?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.