Jodå, jag förstår (eller, förstår och förstår...ni vet vad jag menar..) hur ni tappra som försöker bygga upp en förtröstan inför den första sässen i andraligan på lääänge resonerar: En chans att rensa ur, en chans att bygga nytt, nya lag att kolla in, en annan del av tabellen..osv. Antar att många av er inte förrän ikväll inte tänkte på att även domarstandarden blir en annan.... Jisses vad ni kommer att längta efter Lärking...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.