Så har jag skaffat en riktigt hockeyintresserad tjej. Hon ringde igår o sa: "I´m late in the period."
Jag sa att det gör inget, jag väntar. Då började hon att grina. Jag försökte trösta henne med att serien inte har startat än. Då la hon på. Kvinnor.... så intensiva.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så har jag skaffat en riktigt hockeyintresserad tjej.
Hon ringde igår o sa: "I´m late in the period."
Jag sa att det gör inget, jag väntar. Då började hon att grina.
Jag försökte trösta henne med att serien inte har startat än. Då la hon på. Kvinnor.... så intensiva.
Redigerad kommentar