1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1584504

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror aldrig att Asplöven, Troja, Almtuna drar mer än max 1500...max.
Däremot Malmö, Björklöven, DIF o några till betydligt mer.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det räcker inte bara att börja vinna hemma, det ska vinnas på ett roligt sätt också, att vinna med typ Challe-hockey är ju totalt värdelöst, som att se färg torka, då kan man lika gärna läsa resultatet efter och le för sig själv. 


Det kommer ta tid att få tillbaka publiken dom slarvade bort, Timrå kan vinna 7raka hemmamatcher, men tongångerna kommer endå vara "det är bara tillfälligt, snart torskar dom igen" sen när dom väl förlorar så låter det " Jag sa ju det, dom är så dåliga, skitlag, nu är det som vanligt" och så skiter dom i att gå nästa match.  

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: För att publiken ska sluta upp mot lag som Asplöven, Almtuna och Troja krävs att vi går som tåget och krigar i den absoluta toppen. Gör vi det spelar det nog inte så stor roll vilket lag som står på andra sidan, ett vinnande succélag lockar publik, även i AS. Men går det sådär eller sämre, ja då blir det värre. Då är det i bästa fall mot de andra lagen du nämner som det kan bli lite publik.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.