Skarin: Kan tillägga att vad gäller arenaläget är jag självklart överens med dig. Däremot tror jag inte det är främst avgörande för publiktillströmningen utan att det är vad som bjuds som spelar verklig roll.
mikenomad: Njaaaaoooooeeee....men det var väl inte riktigt så Skarin tyckte heller? Att arenaläget var allena avgörande för publiktillströmningen? Även en frejdlig hockey är avgörande. Dessutom håller jag nog med honom om att ett bättre läge drar mer marginalåskådare och inte bara hardcore-Timråbor.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.