+ 2
Inlägg: 1584570
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Exakt! Jag är rörande överens med dig. Jag har varit öppet kritisk till hur föreningen drivits på några punkter. Bl a har jag upplevt att man inte varit noggrann med de små detaljerna. Det har sopats under mattan och till slut blir många små detaljer ett jätteproblem. Nu får föreningen chansen att göra om och göra rätt. Aldrig tumma på något, någonsin.
Jag kan gärna se Timrå i SA i flera år framåt (även om SHL är målet såklart). Så länge som varje säsong är ett kliv framåt i utvecklingen för föreningen så kan jag leva med det.
Jag kan gärna se Timrå i SA i flera år framåt (även om SHL är målet såklart). Så länge som varje säsong är ett kliv framåt i utvecklingen för föreningen så kan jag leva med det.
+ 2
Lyckas däremot laget fortsätta på det man ser antydningar till nu, dvs visa hjärta och nå goda resultat med små medel, så kommer hyllningarna i media så smått återkomma och intresset kring laget vända uppåt igen.
Små kliv åt rätt håll, det är vad jag tycker vi ska förvänta oss och hoppas på. Sen får återkomsten till finrummet ta den tid det tar, huvudsaken är att vi konsekvent blir aningens lite bättre på alla plan för varje säsong.
Redigerad kommentar