Hahl Bundy: Skrev inte Skarin att vi Dalroth inte fick förlängt av Timrå? Eller minns jag fel nu?
Inlägg: 1584971
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Målet var högsta ligan. Det hela utvecklade sig som så att han inte fick förlängt. Vilket han inte fick heller eftersom han hamnade i Asplöven.
Dahlroth är ingen spelare man håller en plats öppen för & väntar ut.
Eller, är det bara jag....
Det var nog ömsesidigt när allt kommer omkring.
Detta är vad jag tror.
Dahlroth är ingen spelare man håller en plats öppen för & väntar ut.
Eller, är det bara jag....
Det var nog ömsesidigt när allt kommer omkring.
Detta är vad jag tror.
+ 2