+ 2
Inlägg: 1584973
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Dalroth tog två steg bakåt förra säsongen om man jämför med hans utvecklingstakt tidigare. Så utifrån det håller jag fullständigt med dig. Och även om jag kan se att han kan göra nytta i ett bottenlag i AS så finns det ju en anledning till att inget SHL-lag ansåg honom värd att satsas på.
Dahlroth är ingen spelare man håller en plats öppen för & väntar ut.
Eller, är det bara jag....
Det var nog ömsesidigt när allt kommer omkring.
Detta är vad jag tror.