Skarin: Dalroth tog två steg bakåt förra säsongen om man jämför med hans utvecklingstakt tidigare. Så utifrån det håller jag fullständigt med dig. Och även om jag kan se att han kan göra nytta i ett bottenlag i AS så finns det ju en anledning till att inget SHL-lag ansåg honom värd att satsas på.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1584974
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Exakt. Och vem vet. Vi kanske får tillfälle att möta Jesper i en bottenstrid.
Hua. Hemska tanke.
Hua. Hemska tanke.