1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586015

Sv: Allsvenskan 2013/2014

Kul artikel det här ändå. Jag tror att det ganska fort kommer uppstå känslor gentemot Löven med tanke på hur mycket hat som fanns under 90-talet. Sen finns den där extra kryddan i Sundsvall vs. Umeå. 

Ingen Jörgen Wikström och ingen Johan Boman men känslan säger att det kommer bli ganska lätt att hata Alexander Hellström. Bättre koll har jag inte på Björklöven, än. 


Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan 2013/2014
Knylan: Jag hatar Lavander. Känns som att han alltid varit bra mot just oss. Hatet mot Löven ligger annars rent allmänt nära ytan hos mig. Det kommer bli speciella matcher, minns en match på 90-talet när Lövensupportrarna kom i t-shirts med "Sulfat, sulfit Timråskit" på. Ett annat minne är trollgubben Rolle Westins solomål till 2-1 i en match när han lurade arslet av två Lövare vid sargen och sedan hängde in pucken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.