mikenomad: Själv har jag aldrig gillat Löven. Kan bli mycket agg känner jag.
Inlägg: 1586019
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Laget ikväll bör ju vara det lag som spelar i premiären om inga skador tillkommer.
Det betyder väl att Norja är 1:e målis... till att börja med.
Moe 7.e back dessutom...
Redigerad kommentar
+ 1