mikenomad: Jag skulle gilla en Timråseger... To state the obvious.
Inlägg: 1586051
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
El Maco: Samma här. Skiter i skrock som "dåligt genrep ger bra premiär". Vi behöver vinna mot lag som Löven, alltid. Det går inte att ha ett för bra mentalt övertag mot dem.
Redigerad kommentar
+ 1