Timrå Icon: Icke! Det är inte reklambyråns fel att laget presterade som sämst när det gällde som mest.
Inlägg: 1586075
Svarskommentarer
Sv: Allsvenskan 2013/2014
Laken: Det är den där totalt ödmjukhetsbefriade attityden jag inte gillade alls