Inlägg: 1589317
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vid det här laget är jag så van vid skador att det räckte med att läsa Aftonbladets rubrik "Allsvensk målvakt akut till sjukhus" för att instinktivt veta att det var en av våra.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Nej! Faan, det här var inte bra. Hoppas att han klarar sig bra och att inte struphuvudet sväller upp.
One down....