1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1589454

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27

El Maco:

 

Det tackar jag för. Men då var jag också betydligt yngre samt att vi till synes hade något på gång efter alla år på den svenska hockeyns bakgård. Dessutom gillade jag den sköna gemenskapen i TIK08. Snackade förresten med nyhetschefen häromdagen och det visade sig att även hon (med sina rötter i Timrå) fanns med i gänget som samlades på O´Learys Götgatan då det begav sig, men det har jag inget minne av (spritens inverkan?).

Faktum är att jag hellre skulle åka med till Uppsala eller Södertälje än att masa mig ut i tallskogen, för det är jag dödligt less på. Nu är det väl några som blir arga på DJH igen när jag skriver så där, men det får man ta...

Nåväl, hoppas att vi möts igen i någon arena söderut i en obestämbar framtid! : )

Redigerad kommentar


Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.