Det är naturligtvis sant. Vi får sälja honom för hundra österrikiska pund. Verkar för övrigt inte som att vi får hål på den där jävla keepern i kväll. Lite som Timrå - Löven förr i tiden. Bra speed dock...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är naturligtvis sant. Vi får sälja honom för hundra österrikiska pund. Verkar för övrigt inte som att vi får hål på den där jävla keepern i kväll. Lite som Timrå - Löven förr i tiden. Bra speed dock...