Myskorv eller bajskorv, skit samma. Jag gör bara lite väl långsökta Klungan-kopplingar ibland. På Giffarnas svenskafans-forum är de betydligt mer tydliga. Skojar med ett MoDo-fan där. Han har fattat grejen. Kanske inte så konstigt att inte alla gör det. Men vi håller möjligen ihop hyfsat även här, mina jävelinlägg till trots. Och jag tror att vi kommer att överleva denna säsong också. HA är inte fy skam. 1-0 mot Löven efter straffar... Kanon! : )
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.