1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1590800

Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
Dream Team: Den matchen tog ju Sundsvall ledningen med 1-0, genom styrning av Henrik Hammarström efter ett löst isskott av Mathias Svedberg. Vändningen skedde väl helt och hållet i tredje? Jocke gjorde 2-1(?) mellan benen på Dyrén i ett friläge. 2-2 i slutet var oerhört snopet och orättvist, skönt då att domaren bedömde det som red line offside. Minns framförallt trycket när växelramsan "kom igen Timrå" gick i hallen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
Kongo: Sedär, skönt att nån har bättre koll på historien! :)

Jockes mål och hur det gick till glömmer jag då aldrig! Stämningen och trycket minns även jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.