Inlägg: 1590803
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
Idag är jag nöjd om vi når över 2000 betalande. Asplöven känns inte som någon publikdragare direkt.
Jockes mål och hur det gick till glömmer jag då aldrig! Stämningen och trycket minns även jag.