1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 159137

Sv: Sist i tabellen.
Per HApps: Jag håller helt och hållet med dej om dina tankar inför slutspelet och även om vikten av att vårda sitt varumärke, särskilt som man är beroende av att kunna sälja sin produkt till en betalande publik för att kunna bli framgångsrika.

Men jag vet inte om jag skulle rekommendera "Principles of Marketing" av Kotler som grundbok. Visserligen är det en klassiker, men det är en omfångsrik historia får telefonkatalogen att känna sej tunn och ämlig..

För övrigt tycker jag att årets tröjor är ganska snygga, nu när örnen förpassats till armarna och ordet "TIMRÅ" dominerar bröstkorgen. Särskilt det vita bortastället är snyggt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.