Andersson: Men snart börjar basketen. Kul med lite elitidrott igen.
Inlägg: 1591463
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
mikenomad:
Skön kommentar det där. Men jag överväger starkt att gå in för att bli kulturstrateg till 100% och avsäga mig den här skiten. Giffarna är ju också samma plåga år ut och år in...
Skön kommentar det där. Men jag överväger starkt att gå in för att bli kulturstrateg till 100% och avsäga mig den här skiten. Giffarna är ju också samma plåga år ut och år in...