Inlägg: 1591456
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Andersson: Men snart börjar basketen. Kul med lite elitidrott igen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
Andersson:
Men fy fan... Vi torskade igen alltså? Har mest legat i sängen hela dagen. Kanske lika bra det. Har hört regndroppar mot fönstret dessutom... Faan!
Men fy fan... Vi torskade igen alltså? Har mest legat i sängen hela dagen. Kanske lika bra det. Har hört regndroppar mot fönstret dessutom... Faan!
DJ Hemp:
hedersamt it is .... överskattat det med